Läsfestivalen 2011

Hejsan! Idag på skolan så har vi invigt våran läsfestival som vi ska ha i 2 veckor och då har vi olika rum som är te.x "Sago rummet" , "Spök rummet" , "Kärleks rummet" och "Skratt rummet" och då får 5:orna och 6:orna sitta uppdelade i grupper i alla olika rummen och läsa för dom mindre och jag var i spök rummet med Wilma, Emilia, Anton och viktor och det var roligt för när jag satt och läste så var dom andra och skrämmde dom som lyssnade och var på väg att gå för att lyssna mm, Och när Jag bytte av med Emilia så fick jag också gå och skrämma dom mindre "lite" och sånt och det var skojj!! Och vi har även så att vi måste läsa minst 20 minuter per dag som är tråkigt men ändå kul =) Men nu får ni se lite bilder på jag, Emilia och Wilma (Ska kanske försöka fota mer nån annan dag då vi läser om hur det ser ut. )   ↓


Aja, Det får räcka med dom bilderna för dom andra bilderna var ännu suddigare än vad dom här va! 
+ Att vi hade väll ingen mäster fotograf ;PppPPpP HaHa skojja bara med dig Bettan! ;)

Puss o Hare bra! //Mickis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0