Semester i Tärna!

Hejsan! Veckan som var så var ju jag och min familj i Tärna och åkte slalom och körde skoter med några som vi känner, Ja o man kan då säga att vi har haft vädret på våran sida! Det har varit riktigt fint förutom på morgonen så har det oftast inte varit så bra väder men då när vi har kommit ut så har det blivigt fint =) Och då har vi oftast kört upp på nått fjäll och satt oss där och gjort mat och fikat bland annat vofflor med vårat gamla voffel gärn som vi typ alldrig har andvänt som hör till gärnspisar men det gick då bra och dom blev goda, Kebab kött med pita bröd och fläsk och Bacon med pita bröd och det var super gott!! Och när vi var och åkte slalom så åkte vi typ mellan kl:10.00 - 16.00 och då gjorde vi typ inget annat än att åka och gå in och fika lite en stund. Och vi hade inte med oss våran hund brolle, För man fick inte ha husdjur i den stugan! ='( Så han fick va hos kusinerna, Men efter ett tag närmare slutet så böjade man faktiskt sakna han, För man kan ju säga att han är ju som en familje medläm!! Men slut pratat om de, Nu kommer ett bild spel sen vi var i tärna! =)<3

 

Men nu hinner jag inte blogga mer för nu är det ett måste med läxan, Har inte hunnit så mycke efeter skolan, Men kanske hinner med nått till sen men det inte än och jag lovar inget! (Ska försöka lägga in face look så fort jag kan!! )

PÖZZ //Mickis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0