Bilder sen valborgsmessoafton 2011 ♥

Hejsan! Nu har jag tid att lägga upp bilderna sen valborg (: Man kan säga att det blir som en "liten" bild boomb! ;P För jag har så många bilder som jag vill lägga upp (: Men jag kommer inte direkt att lägga upp alla för jag tog där vi ca 700 bilder ;PpPPp Hehe lite väl många men man måste ju passa på att fota när det händer saker ;) + Att det bli ju roligare att fota när man har en riktig kamera tycker jag (: Men hur som helst så var jag ju på hedlunda gården och där var det ganska många pers, Men jag var iaf men JessicaBettan och Stina och jag hade jätte kul iaf ;D Men nu kommer det......... B-I-L-D-E-R  ;0)
 
 
                    Foto: Micaéla Hedin | Kamera: Canon eos 1000D

♥Kram //Mickis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0