26:e April 2012

inte ny

Dagen ha varit bra. Efter skolan följde jag Mikan, Linnea och Amelia som skulle vaccinera sig (jag ska göra de nästa vecka, ingen tagg men de är värt!). Va iallafall fler där som sku göra de och lite skratt vart de då inte när alla satt och skrämmde upp varan;) haha. Men sen följde jag i alla fall Elisabeth hem för att packa ihop alla grejer jag hade där sen kom mamma och hämtade mig, sen resten av kvällen har jag suttit och pluggat in asiens länder till imorn så nu känns det som att jag kan dom hyfsat bra iallafall, sen spanska glosorna är inge snack om saken. Skönt att för en gång skull att ha hunnit göra alla läxor i tid! Men nu ska jaggå å fika sen lägger jag mig nog i sängen och ser ett avsnitt av min drog.godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0