The pain you feel today, is the strength you feel tomorrow.

Tror att förra inlägget inte gäller längre, kommer inte blogga lika mycke som förut men det blir mer för dagarna går framåt mer och mer, och jag börjar må bättre också men måndag och tisdag va HEMSK! But life goes on. Men måste säga att jag älskar alla mina underbara vänner som hjälpt mig igenom detta! Och ni vet vilka ni är!♥ Men ska berätta lite om dagen nu hade jag tänkt. Hade idrott på morgonen och den gick väll sådär, sen hade vi bara svenska, no och läxläsning kvar sen sluta vi. Men stannade kvar på skolan och vänta på bussen så hann med att gå en sväng på coop med Wilma och Amelia sen tillbaka till skolan och där hann jag träffa Oskar och Tommy, Goa killar dedär kan jag tala om;) Sen bar det av till busstationen och där satt vi bara och prata till det bar av hemmåt! Sen ha jag inte gjort så mycket sen jag kom hem, men ska börja ta fram kläder för morgon dagen nu och börja dra mig mot sängen. Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0