SHOPPING

Lite bilder sen bilresan.↑ Kom hem runt nio och sen dess har jag typ inte gjort något alls. Ha haft en hel grym dag i umeå med bruden här ovan! Sprungit runt över allt på alla affärer som två galningar, höhö. Kan även passa på att medela att det finns jävligt snygga killar i där! Dog typ ett tag.. hihi ;) For på biltema också och köpte några grejer som pappa skulle ha, så han blev glad. ;) Men höll på avlida av ildska där inne ett tag när vi inte hitta en sak vi skulle ha.. va hungrig, ont i huve, piss nödig, ont i fötterna osv.. så ildskan gick ut över min kompanjon, haha! Men ha fortfarande ont i huvet så ska nog krypa ner under täcket snart och se en film. Och morgondagen tar jag som den kommer, allt är inte bestämmt än så vi får se vad som händer. Bilder på det jag köpte i umeå.↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0