Svar ang iPhone

Fick en fråga som löd:
hej jag undrar en sak hur mycket kostar en iphone? och hur bra är en iphone egentligen?
 
Svar:
Vet inte, beror ju på vilken iPhone du är ute efter och olika från affär till affär och jag fick min 4s av mamma och pappa och har inte frågat vad den kostar. Men tror det är nåt mellan 5 & 7, asså har typ ingen aning. Jag har haft min iPhone i en vecka på lördag och jag trivs jätte bra med den, funkar super att blogga ifrån, hehe ;) Sen så hittar den internet typ överallt, det finns många fler appar till iPhone än till Android. Sen det jag tycker är det lilla minuset är att om man ska ladda ner låtar måste man typ göra det via iTunes och det kostar pengar. Vet inte hur man får musik till den annars. Så jag kör på RIX FM, haha! :) Men det funkar ganska bra det också men dock är det mycket reklam. Annars tycker jag det är en toppen telefon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0