Att fly från problemen gör det inte lättare att lösa dom.

Dagen var super ända fram till lunch då allt bara blev ett helvette. Nån omogen jävel tog min jacka, nån startade brandlarmet på skolan så fick stå ute och frysa i typ en kvart eller vare va i typ -18*, matte provet kan ta sig och sen gjorde de så att jag fick allmän pms på alla. Och till den som tog jackan och flyttade över alla grejer som var i fickorna till nån annans likadana jacka, varför? och jag hoppas verkligen du mår förjävla dåligt för de skulle jag gjort om jag var du. Sen så blir det bättre för både dig och mig om du lämnar tillbaka den så fort som möjlig än att dra ut på den för det är bara du som drabbas i slut ändan. Hoppas du läser dehär och får mer vett i hjärnan. Tycker synd om dig lilla vän. Ps: Är det någon som vet vem det är som har tagit den, säg de till mig. Säger inte att det är du som har berätta. 
 
Bjuder på denna fula, äckel, bitter, tråkiga bild sen idag. Tack till abed som låna ut sin tröja, de värmer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0