Dagen - Kvällen - Nytt

Kom hem runt halv sju kanske? kom inte ihåg. Blev så att Elisabeth följde mig hem och sover här. Lockade klart hennes hår för en stund sedan medans vi såg på harry potter och nu lockar hon mitt. Heheh, vi har inget liv! ;) Vet inte vad vi ska göra sen, blir väl att se film och bara mysa ner oss i sängen. Morgondagen tar vi som den kommer, inget planerat än.
 
Fick med mig detta hem från Umeå idag.(↓) Tur jag hade med mig endel kontanter för Nordea hade något tekniskt fel så typ ingen (80%) i hela sverige kunde inte betala eller ta ut. Gissa om jag gick lös endel... Så när det väl var dags att köpa byxor gick det inte så ska beställa hem ett eller två par i helgen. Blir bra de.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0