24e Februari 2012


Bjuder på två oseriösa cam bilder.

Dagen har varit sisådär. Många tankar som snurrat inne i huvet mitt.
Annars så hare väll varit en någolunda bra dag, hade inget läxförhör idag på so:n för vi fick besök av några som jobba för rädda barnen så de bli på måndag istället. Ganska tur de... Sen på svenskan, ja asså jag tro fan de va den roligaste matte timmen på länge! Jag, jessica och anna va lite små jävlig me Tim.. Mohahaha! Nä men tyck vi va ganska snäll som spamma han me sms när han hade på ljudet så läraren fick damp på han..  ;) Sen så sluta vi kl:15.00 så då gick jag ner och vänta på wilmis tills hon sluta och då gick vi på busstationen och bara prata ut och han även planera in lite smått en del innan min buss kom. Ja, de va väll min dag de. Ska gå och tjocka i mig lite go fika nu sen kolla på några avsnitt av one tree hill, min drog!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0