1cm..

Kvällen/natten har spenderats vid datron och tv:n, har suttit och svarat på en massa kommentarer så är helt slut känns det som haha. Tog en paus från de nu, så nu sitter jag bara och lyssnar på musik och chattar med en kompis. Men ska nog börja dra mig mot sängen om en liten stund tror jag, börjar kännas i fingarana och ögonen att jag behöver sömn. :)

Men får inte missa att berätta att för typ snart en timma sen eller nått så mätade pappa mig och min lillebror och det visade sig att han gått oh blivit storebror.. 1cm skiljer det nu. Så nu har jag och mamma tanken hur lång han blir under sommarlovet innan han börjar 7:an, haha mamma tror han kommer växa om henne. men vi får se hur det går för han om han lyckas med de också. ;) Men nu är det dags för mig att säga godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0