Det som inte dödar mig, gör mig starkare.

Måndag, Tisdag
Var på lappis med underbara vänner och släkt, hade sådär lagomt kul. 
  
Onsdag
Jag och pappa for hem på dagen så då for jag på campingen och va med oskar och jaime, blev lagomt mycke skratt kan jag lova. ;) Härligt vare då! Men cyklade hem runt halv sju, sen for jag in till stan igen där vid nio och var med Filippa, Emma och Vicktor, vi for hem till vicktor och såg nån haj film. Trodde fan jag sku dö! Även fast man såg att hajarna var fejk men ändå! De hämskaste jag ha sätt på länge.
 
Torsdag
 For på campingen och solade med Emma men sen vart vi less efter ett tag så vi for på badparken, höhö ;) ... Bara Emma som fattar det roliga. Men när vi var där så träffade vi lite härligt folk. For hem runt middags tid och va hemma till halv tolv ungefär, då for jag och pappa ut till husbondliden igen.
 
Fredag
Orkade inte vara på lappis, blev så drygt så fick låna syrrans lägenhet under helgen så det va härligt!
Så när jag kom till lägenheten så gjorde jag inte så mycket, och på kvällen tog jag bara det lugnt och såg massa avsnitt av one tree hill.
 
Lördag
For på badparken med Alva, hennes lillasyster och Mikan. Och där var även Tommy och Oskar så vi var med dom + jaime som kom senare. Ha fan aldrig haft så kul på länge som då! Herregud va mycke skratt de blev.. Obeskrivligt. Sen på kvällen så kom Emma till lägenheten och vi tog det lugnt framför tv:n, satt ute på balkongen och prata om allt mellan himmel och jord. Hon målade även mina naglar, hihi ;) Sen gjorde vi inte så mycket mer. Sov som en prinsessa!
 
Söndag
Emma kom till mig efter lunch så då satt vi först och bara prata sen fick vi för oss att fara ut, så drog raggen till shell, satt där ett tag sen for vi och cyklade runt hela stan, och då menar jag verkligen HELA. Fick ont i bena efter ett tag så vi for på frasses och köpte mjukglass och prata. Drog sedan raggen på torget sen hem. När jag kom hem till lägenheten så packade jag ihop mina grejer och mamma kom och hämta mig. Fick ett par skor av Maria också så det kändes bra! Tack! :)
 
Idag
For på badparken med Amme, Mikka och Jonsson. Hade kul som vanligt och har saknat Amme som bara den, brun va hon då också sen hon var i cypern. Och mycket hördes hon ha varit med om där, huvva. Men kom hem runt fem och sen dess har jag hunnit duscha, äta och bara tagit det lugnt. Ikväll sover nog Tilde hos mig så det blir bra. Och imorgon blir det att börja fara ut och träna! Blir skönt de.
 
Lite bilder från helgen↓
  
Och en bild från idag↓
Nu har lill killen flyttat hem! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0