Svaren på frågestunden!

Angelica
favorit färg? - Vet inte, typ svart, vit och starka färger
favorit mat? - Mormors palt!
favorit djur? - Hund
bästa dagen? - ehm.. vet inte?
vilka bloggar läser du? - Kensas, Juliahs, blondinbellas och såklart mina kompisars.

 

Berit
du är tjock. äter du? - Haha om du tycker att jag är tjock så antagligen?:p

 

Minna
Ska vi följa varandra via bloglovin och hur har din dag varit?:) - Tror redan att jag följer dig, men lägg till mig så lägger jag till dig direkt om jag inte redan följer dig!:)

 

Anonym
varför skriver du ''grr'' efter att du varit med Tommy?;) - Haha därför de är nåt som vi säger;) dom som bruka va med han fattar vad jag mena:p

 

Emelie
oskuld? - Japp
gilla du tommy? - Haha nä, vi är bara bra kompisar:)
godis eller chips? - Beror på vad det är för chips och godis

 

Jessica
Vad gilla du för killar? - Olika
Va tyck du om mig? - Känner inte men säkert snäll:)
Favvo godis? - Choklad å sura
Favvo film? - Vet inte, finns många
Bästa killkompis?:) - Tommy tro jag:)
Nyaste vän? - Hmm.. vet inte?
Sommar Elr vinter? - SOMMAR!
Godis/chips? - svar finns längre upp
Kram;)

 

Anonym
Att du har simmat?:) - Jao
Vilken Är Din Favvo Artist?:) - Vet inte, finns sjukt många 
Favvo Färg?:) - Svar finns längre upp
Tur nummer?:) - Har inget
Favvo mat?:) - Svar finns längre upp
Kinesisk mat elr italiensk?:) - Kinesisk
Lady Gaga elr Madonna?:) - Typ ingen av dom

 

Rön
Favvo Telefon?:) - Iphone, som jag ska få nångång:p
Favvo Sport?:) - Slalom
Favvo Film?:) - Svar finns längre upp
Favvo Djur?:) - Svar finns längre upp

 

Emma
Vad tycker du om mej? - Du är underbart snäll och fin:)
Favorit plagg? - Vet inte:p
Vad använder du för smink? - Mascara, ögonbryns skugga och kajal + foundation (ibland)
Bästa vänner? - Ingen nämnd, ingen glömd
Varför är du så fin? - Tack, men tycker inte att jag är det

 

Christine
ska du på lappis i år? - Ja de ska jag..
isånna fall vilka dagar? - Hela veckan tro jag..
favorit färg? - Svar finns längre upp
favorit mat? - Svar finns längre upp
kram :) <3

 

Anonym
pojkvän? - Nope
varför blekte du ditt hår? - Därför jag försöker få tillbaka min orginala hårfärg, ha varit brunett sen julen 2010 så är less:p

 

Julia
Vad tycker du om mig? - Känner inte så bra och det har gått upp och ner mellan oss men just nu är det då bra och hoppas på att slippa sånt skit som ha varit. Du är iaf en snäll tjej:) 
Trivs du med din klass? - Jao
Första kärlek? - Minns inte
Är du kär? - Nä, inte precis kär
Hur många unika per dag har du? - Det är inget jag vill gå ut med:)

 

Lovisa
Vad tycker du om mig? - Grymt snäll, fin och rolig tjej!
Vem var den senaste du pussade?;) - Fu. De vet du.
Favoritmat? - Svar finns längre upp
Snyggaste killen i lycksele? - De vet du också..
Bästavän? - Ha några så ingen nämnd, ingen glömd

 

Anonym
Hur lång är du? - 1.65

 

Linnea
hur många killar har du haft? - 2 typ
smink du använder? - Svar finns längre upp
vad betyder jag för dej? - Allt!<3
hur mår du ? - Just nu mår jag bara bra
hårprodukter du använder? - Varmeskydd, hårspray ibland.
va bruka du göra en hemma kväll? - Typ sitta vid datorn och/eller se film.
är det kul att på i hedlunda så långt utanför stan? - Haha va? Nemen ja fatta nog.. Det är inte speciellt långt utanför stan sen vet ja int va jag ska svara?:p
vilka bruka du umgås med ? - Många! Så ingen nämnd, ingen glömd
köper du dina kläder oftast? - Mamma betalar;) men om du menar på vilka afärer så är det typ hm, gina, lindex, rut m.fl, cubus osv
finns det någon du hatar? - Japp
husdjur? - En hund, snart två
hur går det med kärleken? - Upp och ner
vad brukar du och dina kompisar göra? - Allt möjligt!;)
är det någon du saknar?vem? - Finns otroligt många jag saknar men mest, farmor, farfar och moster som dog 06..

 

Elsa
Vem är din bästa vän? - Svar finns längre upp
Har du nåt husdjur? - Svar finns längre upp
Favorit film? - Svar finns längre upp
Favorit färg? - Svar finns längre upp
Favorit mat? - Svar finns längre upp
Vilka kan du berätta allt för? - Svar finns längre upp
När skrattade du sist? - För nån minut sedan :p
Hur många år är du? - 14
Vad har du för mobil? - HTC wildfire
Favorit serie/programm? - One tree hill!
Vad tycker du om mig? - Underbar på alla sätt och vis! Love u<3
Dina/din bästa vän? - Svar finns längre upp
När fyller du år? - 14e mars
Vad är din favorit sport? - Slalom
Vad är ditt favorit tal? Å varför? - Har typ ingen favorit tal 
Hur många syskon har du? - 3
Har du skilda föräldrar? - Nope
Hur ha din sommar varit hittills? - Upp och ner, väder suger iaf så det gör den mycket mycket sämre!
Du är väldigt fin! Jag älskar dig! Glöm aldrig det!<3 - Du är fin! Älskar dig också!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0