Tillbaka

..Efter motorveckan! Den har varit grym, sena kvällar, härligt folk, mycket skratt, men även en del tårar men det glömmer vi för idioter finns det gott om. Veckan har ändå varit grym! Taggar motorveckan nästa år till 1000!! :D Kvällen ikväll spenderades ute med Mimmi och Moa, hahaha gullungar! Kan lova att jag har skrattat så jag fick ont i magen gång på gång! Love it! :D Som det ser ut just nu blir det att vara med dom imorgon också så det blir bra. Har just lagt till massa i min lovebasket eftersom jag inte suttat vid datorn på några dagar så kika in där vetja! Ska gå och borsta tänderna nu iallafall och sedan starta en film och somna till den. Puss
Repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0