2a juni 2012

Skrev ju att jag skulle fortsätta med en bloggpaus men får se, tror jag kommer ha lite bloggpaus men änndå upd lite. Slänger nog in ett inlägg då och då. Händer mycket just nu, kan inte påstå att jag mår bra så ni vet varför jag inte upd. Går inte in på detaljer.
 
Ska iaf fara och kolla på lite söta hundvalpar senare idag så kameran följer nog med så får se om jag får några bilder. Sen ska jag inte göra så mycket idag, mest vara hemma och tare lugnt. Det behövs! Sen taggar jag fredag, skolavslutning! Ska göra denna sommar grym! Bara försöka njuta, hitta på massa galet med världens underbaraste vänner, bada, sola och en massa mer! Taggar♥
En bild som jag tog när vi va på hedlunda gården med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0