Norlie & KKV ♥

Uppdateringen har inte varit så bra men den blir bättre sen. Va iallafall skolavslutning i fredags så nu har jag sommarlov!!!!!!! Så jävla skönt!! :D Men efter våran avslutning så for jag och mina bruds på hotellet och kollade på forsdalas avslutning sen drog vi på stan och fikade sen hem, bytte kläder sen ut igen. På kvällen såg vi Norlie & KKV! Gaaahhhh va bra dom va! Och för dom som vill veta så hoppade KKV ner från scenen, tog min hand, drog sig närmare, tittade mig rakt in i ögonen och sjöng!!!! JAG DOG!! :D Hann få autografer lite här och var av dom och kramar så de va nice! Men hade ingen bra kamera med mig så det blev inga bilder men kvällen var ändå grym!♥ De sista på hela kvällen va bland de bästa, och det är bara två personer som vet vad som hände då, hihi:] Men bilder från skolavslutingen kommer någon annan dag. Puss!
Såg mig själv en snabbis längst fram nånstans, i denna video, hihi;] Iallafall, KKV ÄR SÅ JÄVLA SNYGG! DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0