14 år!

Hej! Rubriken säger allt! 14e Mars idag och min födelsedag! Dagen/kvällen har varit super till skillnad från morgonen, när jag vaknade hade jag grymt ont i magen och huvet osv men det blev mycket bättre under dagen! Slutade 13.50 sen va jag kvar på skolan med Amelia, Wilma J, Wilma F och Emma B till klockan 4. Asså jag kan lova att det va inte lite skratt som kom ut ur våra munnar! Haha skrattar bara jag tänker på allt vi skrattade åt! Tur man ha kompisar med bra humor!;) Haha ne, nu ska jag försöka dra mig mot sängen så jag orkar med morgon dagen.

Bjuder på tre bilder på de jag fick av Maria och Cecilia, hade brottom när jag tog dom så dom vart sämst! Men kn medela att det ser mycket bättre ut i värkligheten, iaf ringen och örhängena. För dom är helt silver!
Uggle ring!
 
Smyckes träd!
 
Örhängen!

Sen fick jag pengar till en iPhone av mamma och pappa sen ett kort + pengar av farmor och farfar.
Kommer bilder från morgonen och kvällen någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0