11e maj 2012

Hej! Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik (som vanligt) och kollar runt lite på olika bloggar, webbar med jonsson å så. Ikväll blir det nog bara att vara hemma. Blev inte så jag for och sola med Elisabeth, dels för att jag glömde pengarna hemma sen sku jag kanske få låna med de orka jag inte så de blev inte av, men far istället och gör de närmare skolavslutningen med några andra bruds. Länktar men ändå inte tills Elisabeth far till turkland, länktar för att få veta vad hon får med sig hem till mig ;) hihi. Men länktar inte för att hon kom och bli brun.. men jag kommer ta ikapp ändå ;) mohahaha.. Du klår mig aldrig lillen! ;)
igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0