Act like a lady, think like a boss!

Blev hemma från skolan idag. Mamma fick inte liv i mig på morgonen så jag fick vara hemma, var typ okontaktbar till klockan 12 och då när jag vakna och skulle gå in till köket å fika nåt men hade ingen ork i kroppen så mamma fik hjälpa mig och allt som jag sku lyfta upp, (te.x en vatten flaska) tappa jag direkt. Så efter jag hade fått i mig lite fika så ringde nån som sa att vi sku in på stenbergska eftersom man inte ska må som jag gjorde, så vi fick fara dit å ta blodprov, kolla pulsen, ta massa andra prover osv. Så ikväll får jag reda på hur proverna såg ut, om allt är som det ska osv. Men just nu mår jag iallafall som vanlig förutom att jag har lite hosta, lite trött och ont i armen där jag vaccinera mig och där dom tog blodprovet så det är bra:) Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, fixa lite med bloggen och se oth.
Ba för att jag ha bildbrist. Min arm. ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0