Min kväll igår

Min kväll igår↑
For och grillade med underbart folk på linnéparken. Bjuder på alla bilder! Vet inte om jag fick lägga ut endel, men alla ska ju ändå dö nån gång.. Jonsson hann iallafall få snigelbajs på fingret också, haha det blev obeskrivligt mycket skratt under hela kvällen! Älskar er och det måste göras om! Men efter jag la in dagens igår såg jag kameran på golvet.. Mamma hade tydligen farit hem med den så jag tog med den så jag kunde ta lite bilder fast det blev mest så att Mikan tog bilder med den istället men det gjorde absolut inget! :) Så här ovanför ser ni några bilder av typ 1000. Kvällen vart iallafall mer än bra! Tror att jag inte ha skrattat såhär mycket på länge! Men ska se om jag lyckas få lite bilder av alva sen vi var på Korpberget sen också. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0