Usch, fy och blää!

Usch, fy och blää var orden. Efter skolan for jag på stenbergska och vaccinerade mig mot livmoderhals cancer. Gick inte som planerat kan man säga.. Alla som hade gjort de redan sa att det gjorde ont när dom spruta in själva vacsinet men de tyckte inte jag men då efter en stund fick jag dö ont i armen, vart yr sen svartna allt för ögonen sen vakna jag upp av att jag låg på golvet.. skit läskigt! Vill aldrig va med om det nå mer. Men måste ta den igen 2 gånger.DÖ. Och mamma sa att jag vart alldeles vit blek i ansiktet sen såg hon ba hur jag somna.. Så nu vet jag iallafall hur de känns å svimma.. Usch! Så när dom fick "liv" i mig igen kom dom me nån säng som jag fick ligga på. Sen när vi hade farit hem så vart jag jätte yr och höll på svimma igen men när jag hade kommit in och fick lägga mig på soffan somna jag nästan direkt och sov till halv 8 och när jag sku ställa mig upp för att gå och äta mat så höll jag på att ramla ihop.. mina ben orkade fan ingenting, jobbigt. Så nu ligger jag bara här mår dåligt, (ha typ fortfarande ont i hela kroppen) och lyssnar på musik och ska göra läxa som är till imoron som jag inte gjort men säger godnatt nu för jag hinner inte uppdatera mer ikväll. Puss
 
Valborg. ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0