Dag 06 - Min dag.

Jag och Ylva-lie klev upp vid halv åtta, gjorde oss i ordning sen skjutsa mamma mig till min prao och hon till hennes. När jag kom fram så bytte jag kläder till jobb kläder. Och sen vare bara att börja jobba, idag fick jag sprita och rengöra en säng och därefter bädda den och styra in den i ett rum. Och sedan sprita och rengöra en garderob och lite sånt. Fick göra endel andra saker också men det är inte så speciellt. Slutade en stund före tre for då en snabbis på TeamSportia, Åhléns och Dr.morris. Fick med mig endel saker hem. När jag kom hem la jag mig och sov tills middagen va klar sen ha jag bara degat framför datorn typ.
 
Ha gått runt osminkad hela dagen. Bjuder på några äckel bilder. ↓
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0