I will never be the same without you

Lördag idag. Inte gjort ett skit än. Vaknade runt 11 och kunde knappt andas, och hostan som jag trodde hade försvunnit har kommit tillbaka.. Fryser hela tiden också. Ååh.. orkar inte. Hade tänkt möblera om i mitt rum igår men efter en stund gav jag upp så ska göra de idag istället. Mamma hämtade ut sin iPhone 5 i torsdags så lite avis är man ju.. Himlar så lätt dom är! 4an väger typ ett ton jämnfört med 5an. Men tycker ändå att 4an är snyggare! hehe. ;) Pappa kom hem med en till skoter igår, ingen märkvärdig precis men nu vill jag ha mer snö bara för att jag vill ut och köra! Annars kan vintern ta sig, man bli ba sjuk hela tiden.. Saknar sommarn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0