Dag 07 - Min bästa vän

Minns ni att jag började med 30 dagar i höstas? Glömde bort de totalt så tänkte fortsätta med de nu.
 
Jag har många bra vänner. Men den bästa av alla är utan tvekan Elisabeth. Vi har hängt ihop ända sen starten, alltså födseln. Bråkar vi så håller det kanske en timme, aldrig mer än en dag. Vi kan prata om allt med varandra, hon är den jag har absolut mest minnen med. Vi kan prata om precis allt med varandra och jag vet att så fort jag har det jobbigt kan jag vända mig till henne för jag vet att hon alltid finns där. Ibland kan jag till och med sitta och gråta över att jag är så grymt glad över att jag har turen att ha en sån bra vän som hon, haha! Vi kan offra allt för varan, blod, svett och tårar. Kan skriva hur mycket som helst om henne men då skulle ni inte orka läsa klart. ;)
 
Jag älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Från vaggan til graven! <3

2013-04-08 @ 07:03:02
URL: http://elisabethjohansson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0