1a Januari 2013

Kom hem från Elisabeth för ett tag sedan. Nyår firades med hon och massa annat härligt folk, bästa nyår någonsin! Hade hur kul som helst! Det här året kommer bli ett av dom bästa, de vet jag redan nu. :D Orkar inte berätta hela gårdagen, kvällen och natten in i detalj men umgicks med massa människor, åt god mat, körde paket-leken (kaos), blev indelade i lag och köre olika tävlingar (mitt lag vann, woopwoop;) ), Smällde smällare och fyrverkerier, dog av skratt flera gånger om, for hem till Elisabeth och gick i säng vid 4 nån gång. Så vi var gode trött imorse då vi vakna, så dagen har varit ganska lugn. Bestod mest bara av blod, skratt och tårar + en liten photoshoot där på slutet. Lyckad start på året. YES! 
1. Från photoshooten idag. // 2. Förrätten igår. // 3. Huvudrätten igår. // 4. Jag igår. // 5. Det jag vann i paket-leken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0