24e Januari 2013

Godmorgon! :) Nyss fått i mig fruksort. Är hemma idag för jag hostar som en tok så jag trodde jag skulle spy imorse + ont i huvudet och magen. Blev ingen målning igår för direkt jag kom hem från konfan så somnade jag och sova ända fram till nu på morgonen. Så kanske gör det ikväll eller nångång om jag mår bättre, får se. Och på tal om igår, mamma pratade med pappa för första gången igår via telefon sen han blev opererad. Sköterskorna gav han en telefon så han kunde ringa hem om han ville och sådär men då ringde mamma till han istället och då svara han, "Direktör Hedin!" och mamma brast ut i skratt! Hahah snacka om att det var härligt att höra att humorn fanns kvar! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0