FYLL GARDEROBEN MED NYTT

Har suttit och lagt in massa nytt i min lovebasket. Hittade massa snygga kläder som jag blev galet kär i. Så fort jag sparat ihop lite mer pengar ska jag fylla garderoben med lite nytt! :D
 
La bland annat in den här söta blusen, passar till ungefär vilka byxor som helst och funkar ju vilken årstid som helst! Billig var det också! :D Ni hittar det HÄR!
 
 
 
Byxa / Leggings från Dr. Denim. Super sköna och passar till allt. Har själv ett par i svart (+ andra färger). Dom kostar 399:- och dom är helt klart värt pengarna! Ni hittar dom HÄR!
 
 
 
Hittade ett par super snygga skor med 14cm klack! Passar alla årstider och passar också det mesta. Ni hittar dom HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0