Måndag

Inte uppdaterat på hela helgen, vlket beror på att jag drog till storuman med Ebba och Ida i fredags och var där till Lördag. Gick på storumandagarna och fick träffa min älskade Amanda som jag inte träffat sen sportlovet. Köpte ett linne och det var det ända, kan visa det senare. Sparar pengar så jag kan shoppa loss i huvudstaden om två veckor!  Sen drar jobbet igång, tjäna lite stålar, känns bra de. ;) Sen ska vi skicka tillbaka mitt nya objektiv snart också, fan så pisst de känns att vara utan de flera veckor medans det är på lagning. Ska försöka uppdatera ändå även fast det inte är lika kul att läsa när det är sämre bilder.. Men ska gå enr och äta nu, ha en bra kväll!♥
 
 

Kommentarer
Postat av: C-J

Fiiiiinis :) :)

2013-07-21 @ 14:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0