Trasig kamera

Hej sötisar! Hoppas allt är bra med er, med mig är det sådär.. Min kamera har fått nåt fel så kan inte använda den, men vi ska fara och kolla vad som är felet nån dag, kan vara nya objektivet som har börjat leva sitt eget liv också.. Men då skickar vi nog bara tillbaka det och får ett nytt eftersom jag har ett års garanti, SÅ SKÖNT!
 
Men efter sommaren när jag har jobbat ihop lite stålar så köper jag en ny bebis om jag inte blir allt för snål men kommer vara så värt det! Annars är det mesta på topp och ajg mår super! :D Jaja, ska gå ner och göra mig en smoothie nu. Sedan ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på massa avsnitt av "the OC". Hoppas ni får en bra kväll! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0