Hemma från Umeå

Nu är jag hemma igen! Eller kom hem runt halv ett. Och först av allt måste jag säga att efter vi hade lagt upp videoinlägget och kollat på det så dog vi av skratt, hahah gud.. Vi bjuder på den! ;) Har i alla fall haft en underbar helg (+ måndag och idag då) hos Amanda. Orkar inte berätta allt vi gjorde och vi tog inte mycket bilder heller men det har varit sjukt kul! Har allvarligt inte skrattat så mycket som jag gjorde på länge, min finaste♥ Fick med mig lite grejer hem sen vi gick på stan i söndags och så inget speciellt, men kan visa sen om ni vill? 
 
Ska kanske fara och kolla synen senare till am-kortet. Resten av kvällen har jag ingenaning om vad jag ska göra, kanske bara stannar hemma och tar det lugnt. Far kanske med några från konfan till Övik imorgon och badar. Blir nog kul. Ska hoppa in i duschen snart, eller så fort jag orkar slita mig upp från sängen haha.
 
Två bilder från bussen imorse på väg hem.

Kommentarer
Postat av: ella&malin - foto och vardag

jättefin blogg! skulle verkligen vara supersnällt ifall du ville kika in här: http://twohappy.blogg.se/2013/march/denim-jackets.html#comment och hjälpa mig hitta den perfekta jeansjackan, självklart får du en länk i ett inlägg framöver!

2013-03-07 @ 10:07:44
URL: http://twohappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ur snygg blogg!
Lust att göra bloglovin byte?

2013-03-07 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0