Välkommen sommar

Vädret är på topp och har varit det i flera dagar nu! Fan va skönt! Livet leker, må hur bra som helst och taggar sommarlovet till 1000. I fredags när jag kom hem så passade jag på att ta lite bilder ute när det ändå var bra väder, sen la jag mig och solade några timmar och avslutade kvällen med att Elisabeth kom hit coh såg film med mig - The notebook. Fyafn vad vi lipade!
 
For till Filippa igår, åt grillat där och så. For ut och pratade om allt möjligt, köpte glass och godis. Sen sent nångång drog vi hem till mig, gick ut med hunden och sen låg vi bara och skypa och prata tills vi somna. Och nu ligger vi ute i solen och steker. Inte ett moln på himlen! Om en liten stund ska vi ta fram grillen och göra lunch och sitta ute resten av dagen. - Älskar livet!
 
Två bilder sen i fredags.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härliga bilder! Jag vill också ha sol, hos mig spöregnar det :/ :)

2013-05-19 @ 12:44:05
URL: http://makeupbylinnea.blogg.se
Postat av: Isabell Hedberg

Åh vad jag är avis! Här regnar det :(

Svar: Hahah får hoppas att det blir bättre väder för där! Här har vi bränt oss:(
Micaela Hedin

2013-05-21 @ 08:35:45
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0