2013-09-15

Igår kom Daniel hit en stund sedan for vi in på stan och var med Amanda och Fredrik. Körde epa, åkte bil och dog av skratt! Kom hem någon gång runt halv två så jag tog bort sminket och sådär sen gick jag och la mig direkt. Hjälpte Victoria lite snabbt med hennes blogg så ni kan ju kika in där genom att klicka här. Och över till idag, dagen har varit hur bra som helst, har inte gjort någonting alls haha! Så sjukt skönt! Var länge sedan jag sov ut ordentligt, ätit frukost och tagit det lugnt på riktigt, känndes välbehövligt. Nu ska jag duscha och ta fram kläder inför imorgon och sådär, skolfoto då... Skjut mig! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Fredrik?:)

Svar: Backlund:)
Micaela Hedin

2013-09-15 @ 18:57:52
Postat av: Angelica

Jätte fin bild på dig <3 BTW: super fin blogg!

2013-09-15 @ 19:30:16
URL: http://angelicahedestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0