Återigen måndag

 
Hej! Måndag igen och ny vecka. Dagen har varit bra tills dom två sista lektionerna då jag fick damp på alla och och ont i magen gånger tusen så for hem. Passade på att fara förbi kyrkogården med Linnéa som jag inte varit på, på flera år. Tyckte det var dags så hälsade på min farbror där en stund och plockade bort massa ogräs och vattnade och sådär. Kändes iallafall bra då jag for därifrån, att veta att jag varit där. 
 
Sen har jag en ny uppdatering av blogg.se i mobilen så det är grymt! Mycket bättre än hur den var innan! 

Kommentarer
Postat av: fannie karlsson

sv: hihi tack :) ibland när man har tråkigt så får fantasin flöda :D
skaru se idol ikväll då?:)

Svar: Varsågod:) Haha kan ju va så ibland!:)
Har inte sett ett ända avsnitt faktiskt:o får nog ta och göra de ikväll trots allt haha;) dudå?:)
Micaela Hedin

2013-09-09 @ 18:46:49
URL: http://fanniekarlssons.blogg.se
Postat av: Angelica

Tack så mycket för att du gjorde en ny design till mig, jag vart jätte nöjd . BTW: jätte bra blogg

2013-09-09 @ 20:01:03
URL: http://angelicahedestig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0