Camouflage

 
Detta var vad som låg i paketet jag fick hem idag. Camoflage jackan jag skulle beställa för ett år sedan som jag aldrig beställde, blev alldeles för kallt då så tänkte att det var ingen mening. Sen i våras när jag skulle beställa den så var den slut överallt men nu hittade jag en på members.com för bara 119kr så klickade hem den direkt!
 
Dom har allt möjligt på den sidan, allt från märkes kläder till vanliga kläder. Och det bästa av allt, dom har alltid rea! Allt från 20% till 80%. Hur nice som helst! Vill du också kunna shoppa på members.com? Då behöver du bli medlem och för att bli det kan du kommentera din E-mail adress i en kommentar så bjuder jag in dig och då får du hela 50kr gratis att shoppa för!

Kommentarer
Postat av: ELIN

så snygg!

2013-09-11 @ 12:07:13
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0