Eye makeup remover

For och köpte sminkborttagning efter skolan eftersom min förra var slut och hatar verkligen att använda tvål, de värsta man kan ha i ansiktet! Så till alla ni som bara använder tvål, köp sminkborttagning istället för huden torkar ut jätte mycket av tvål. Testade iallafall sminkborttagningen får dollarstore den här gången eftersom den var så billig så passade jag på att köpa två med en gång och jag har hört att den funkar bra. Sen det jag också tycker är bra med denna typ av sminkborttagning är att "plättarna" redan är fyllda med borttagninen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom gröna ä mycke bättre:)

Svar: tycker inte jag, oljan är bra för ansiktet:) just saying:)
Micaela Hedin

2013-09-05 @ 06:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0