First day of school

Första dagen på skolan idag. Vi gick bara igenom endel saker och så sen fick vi sluta halv tolv. Så jag och Linnea for hem till henne då och fikade, for sedan en sväng på stan med mamma och köpte ett nytt hänglås och provade ett par nya springskor. I veckan kommer också några grejer från jotex som jag beställt till mitt rum + ett paket från HM. Längtar även till den första september för då kommer en stor leverans från Ikea som ska vara till mitt rum, så efter det fattas det bara lite små fix så kommer allt vara klart inom kort! Är hos Linnea igen så ska fara hem nu och äta middag med mamma och se idol. Ha en bra kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är as sexig! alltså seriöst.

2014-08-19 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0