Nu är det inte länge kvar!

Nästa tisdag har vi våran avslutningsmiddag för 9:orna och sen får vi sommarlov den 12e! Längtar så mycket! Denna sommar ska fan bli bra och hoppas verkligen att vädret blir bättre än förra årets.
 
Spenderade helgen med Emelie, vi for ut och bara mådde i fredags, satt oss på korpberget och åt choklad, jordgubbar och marshmallows. I lördags for vi ut och ragga ford med Jonsson och igår for vi och kika på Betseles match. Gjorde mitt livs största misstag att cykla in till stan, trodde min kropp skulle klara av det men blev sjukare. Var hemma idag men hoppas jag kan fara imorgon. Ska i alla fall skriva klart en bokresension nu sedan ska jag duscha och prova mina klänningar så jag fortfarande kan ha dom. lol. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0