I'm Yours

 
Dagen har gått skit fort, obeskrivligt! Men kom iallafall hem för cirkus en timma sen, slutade tio i fyra sen satt jag med några tuffa människor å ba prata medans jag väntade på mamma. For sedan på stan och fixade lite saker och så. Super! Jul om typ två veckor och jag ha inte köpt nån julklapp än?! eller jo, en nu. Ska äta nu sen plugga som en jude, matte provet imorgon kan ta sig.
 
Vandrade runt såhär idag, tog bara nåt enkelt. + Ser nu att jag måste bättra på färgen på mina byxor eller köpa nya. Typ gråa snart juh. Och för den som ville veta så blev jag släntad idag så har gått omkring och varit halvblöt hela dagen... Hämnden är ljuv william och oskar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0