4e Advent

4e Advent idag. Och bara två dagar kvar till Julafton! Vi brukade fira den varannat år med pappas släckt och varannat med mammas, men när farmor och farfar flyttade ner till Skåne igen så har det kommit lite på kant. Så har inte firat jul med dom på pappas sida sedan 2008 då vi var i sundsvall på hotellet. Så alla andra år sedan 2004 har vi varit med mormor och morfar mfl. Så i år ska vi äntligen vara "hemma" igen sedan 2004. Ska bli skönt, nästan 10 år sedan jag firade jul i min egen hemstad. Så vi ska vara med mina älskade systrar, syskon barn och några släcktingar till dom (för dom som inte vet så är vi halv syskon men för mig är dom helsyskon). ♥
 
Min älskade Amanda kom förbi mig ikväll också, så glad man kan bli av bara en person. Helt otroligt. Saknar henne redan men om det blir som planerat och om jag inte blir jätte sjuk så kommer hon hit mellan jul och nyår, ska bli så kul! Min bebis♥ 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska bli mysigt! Ses imorrn <3

2013-12-23 @ 23:23:56
URL: http://xxmariaxx.blogg.se
Postat av: Hejhej

Kan du visa vad du fick i julklapp?:)

Svar: Ja det kan jag göra:)
Micaela Hedin

2013-12-27 @ 11:39:33
Postat av: Isabell Hedberg

Åh vilken fin bild :D

Gott nytt år på dig! :D

2014-01-02 @ 19:02:37
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0