Förkyld

Hej på er! For ut och körde epa igår med Mimmi och pratade undertiden om allt möjligt, fin tjej de! Träffade även lite annat folk och sådär. Idag känner jag mig hur förklyd som helst, känns så typiskt att jag blev det just nu i slutet av veckan nu när det är marknad i helgen.. Men får se det från ljusa sidan att det är första kvällen sedan skolan började som jag bara ska va hemma och bo sätta mig i soffan framför tv:n och ta det lugnt. Sitter just nu med fötterna i fotbad med bubblor och massage, hur skönt som helst! Suttit med det i tre timmar nu. Börjar undra om fötterna kommer ruttna bort snart haha! Men nu kom mormor, morfar och kusinerna hit så ska ta och klä på mig eftersom jag bara har morgonrock på mig. Hoppas ni får en bra dag! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0