2014-01-06

Hej! Hoppas ni haft en bra måndag än så länge, jag har just ätit och ska nu sätta mig och försöka plugga lite. Var tänkt att jag både skulle jobba och träna idag men blev inget av det för jag har fått ögoninflamation. Så sjukt äckligt. Men det känns i alla fall bättre nu än igår och imorse för då såg jag ingenting på ena ögat. Usch nej slut pratat om det. Känndes sjuk skönt att vakna idag och veta att det inte var någon skola. Dock börjar vi på onsdag med då går vi bara tre dagar sedan är det helg igen. Hoppas ni får en bra kväll. Puss
 

Kommentarer
Postat av: My

Snygg klädsel! (:

Svar: Tack!:)
Micaela Hedin

2014-01-06 @ 17:34:21
URL: http://myyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0