Vårtermin

Hej. Ligger i sängen och läser på spanskaglosorna vi har till på fredag, 25 ord. Känner att denna termin kommer vara en av dom kämpigaste med tanke på att det kommer nationella och allt med betygen och allt. Inget får gå fel. Dock känner jag mig ändå ganska förberedd inför den här terminen på grund av att det har varit kämpigt för mig de andra treminerna också under högstadie tiden inom familj och vänner så nu ska jag klara av den sista också! Det känns mycket bättre att det blir ljusare tider också, får mycket mer energi och blir mycket gladare. Så tillåter halsen så far jag på skolan imorgon, annars blir jag hemma en dag till.
 
Bilder från weheartit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0