Systers crib

Hej! Månad idag och jag har inte gjort något alls typ, kört bil är väl de jag gjort. Är grymt trött efter helgen men ska inte klaga för helgen var bäst, så himla skönt att få lite omväxling från att vara hemma och få vara själv ibland och ta allt ansvar och bo ensam då och då. Verkligen tacksam över att ha så snäll syster! Förra gången var typ två år sedan men då hade jag inte moppe och epa och då var det ju svårare att fara någonstans om jag ville det eller om jag behövde något men nu går det bara fint så fler gånger hoppas jag det blir. :)
 
Interndt här hemma är kaos och mitt i telefonen är typ slut och min skoldator har segat ihop helt så kommer nog inte ha så bra uppdatering förän början på juli eller när jag köper min Mac, snart är den dagen här! Längtar!
 
Bjuder på bilder från helgen och lite på hur det ser ut i hennes lägenhet bara för jag tycker det är så himla fint!
 
 



Kommentarer
Postat av: Isabell Hedberg

Vilken mac ska du köpa? :D

Svar: Sry för sent svar men hade snöat in på en pro men blir nog en air istället kanske:)
Micaela Hedin

2014-07-08 @ 16:30:12
URL: http://isabellh.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0