Nu blire att fota som en galning!

Hejsan! Igår for ju jag och mamma och köpte en system kamera till mig som en "sen" födelsedags present så att jag kunna va me och bestämma vilken vi skulle köpa och som jag ville ha, Och det blev en Canon eos 1000D, Men när vi hade köpt den och vi hade kommit hem så satte jag mig och åt. Sen bara en stund efteråt så kom Bettan (Elisabeth) Så då han jag inte bloggaa men därimot han jag fota lite när hon hade farit, Så det gjorde jag.
Och idag vare ju skola (Men mer om de kanske jag berättar sen) Och när jag kom hem så började jag fota på direkten igen. Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder som jag tog igår och några från idag :)


                        Foto: Micaéla Hedin | Kamera: Canon eos 1000D

De här inlägget blir så lång om jag ska lägga in alla bilder så dom andra får komma lite senare :)

♥Kram //Mickis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0