2 dagar kvar

Bodde hos systeryster förra veckan, va tänkt att jag skulle vara där tills idag men så vart de inte.. hade börjat känna mig förkyld å sen då i måndags på skolan så vart jag släntad av viktor, rebecka å lina, så de hjälpte till en del (men tbx ska dom få nån gång!) så nu sitter jag här och har feber å ba må almänt dåligt, men mår iaf bättre än igår så hoppas att det blir bättre innan jul, men slut babblat om de Micaela. Ikväll blire å ba tare lugnt, syrran kom förbi me nå julklappar för ett tag sen. Imorron så bär de av till mormor å morfar, så God Jul till alla på denna jord!


Spilde endel när jag måla, men vi säg som att de va tänkt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0