Min dag + 2 nya

Ha sutti å grejsa med bloggen den större delen av kvällen.
Så ha inte hunni blogga nånting. Men dagen idag har ändå varit ganska chill även fast vi sluta typ halv 4, for på shell å åt på lunchen. Skolans gröt, inte direkt nån höjdare:/ Så det blev så, å sen på väg tbx till skolan så for jag å Sjulsson på stan å köpte lite julklappar (till varan oxå), å jag kan ju ba säga att vi är riktigt duktiga som väntar till julafton.. eller hur vare? ;)
När vi kom ut sa linnea:
Vem orka vänta till julafon!? Det är ju 19 dagar kvar! Vi ge varan dom nu!
Å jag ba; hahaha okej!
Helt sjuk! (a'
Köpte en sån här till hon å även en egen till mig;
 
 
Å fick denhär;
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0