En super bra start på helgen! ♥

Hejj!
Ifredags så for jag hem efter skolan och satte mig vid datorn sen på kvällen så kom Bettan för jag frågade hon om hon ville sova över och det ville hon så när hon kom så satt vi och såg på tv och pratade, sen så började Let´s Dance så då såg vi de, sen så såg vi en film som heter "I rymden finns det inga kännslor" och den var SKITA bra och rolig!! =D Sammtidigt så åt vi lite godis och chips och drack dricka sen när vi hade sett den så såg vi en annan film som hon hade med sig, som heter Zathura som var SKITA bra!!! sen när den filmen var slut så var vi ganska så trötta så vi sommnade. Men sen på lördags morgon så kom Bettans mamma och då fick vi göra oss i årdning och sen så for vi till hon och åt lunch det var tackos och det var gott, sen for vi till backen och åkte slalom (tänkte åka snowboard också men vi hade så roligt när vi åkte slalom så det vart inte.) och vi hade jätte roligt, vi tävlade ner och det var jätte roligt för varje gång så var hon först men då sista spurten så for jag om hon... så det vart inte bara lite skratt idag, Men sen så for vi hem där vid kl:16.00 och vi (i alla fall jag!) höll på att decka ihop innan vi hade satt oss i bilden på väg hem för jag är en aning trött och tror att jag kommer att vara en aning slut i benen efter helgen. Men det har i alla fall varit SKITA roligt!! Och ikväll så ska jag för modligen se Melodifestivalen och se om de är bättre ikväll än vad det var förra veckan, annars så blir det nog att se Välkommen åter. =)
Hare så bra!
 
 

Bilderna är från www.Google.se 

Puss o Kram //Micaéla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0