En välldigt känslosam "Film"! ♥

Hejj!
Igår så såg jag en "Film" på Youtube som heter "Älska mig" som jag tycker är grymt bra!
Det handlar om en tjej som blir mobbad och mår jätte dåligt i skolan och när jag såg den så kännde jag nästan smärtan som hon hade! 
Jag kan även berätta att jag grät lite, Fast jag kanske inte säga säga lite för det var nog rätt så mycke. Men nu ska jag sluta skriva, nu får ni i stället kolla på "Filmen" (den är delad upp i delar, men det är som en film.)
Börja med att se del 1 sen del 2 sen del 3 osv. 

Del 1
 

Del 2
 

Del 3
 

Del 4
 

Del 5
 

Del 6
 

Kommentera gärna vad ni tyckte om "filmen"! =)

Puss o Kram //Micaéla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0