Midsommar 2011

Ja nu hare varit midsommar men jag fotade inte så mycke, tror att det berodde på vädret :(( Ville ju ha sool !! Men jag fotade iaf litegrann så jag tänkte väll iaf lägga upp dom bilderna.
Men iaf så fick vi gäster och först så började mamma och Helen med maten och när den var klar så satt vi oss och åt och till förrätt blev det nått som jag inte vet vad de heter men iaf så var det super gott !! Sen när man hade äti de så vare bara att hugga in med Huvudrätten och det var kött och potatis-gratäng mm och det var ju också super gott! ;) Men sen fick vi vänta på efterrätten ett tag för att låta maten "smälta" men iaf när maten hade lagt sig lite så vare ju dags för efterrätt och det var en midsommar tårta som Helen hade gjort och den var ju mer än SUPER gooooooooooooood !! :D Fast sen senare på kvällen såg vi nått roligt program på tv, Men  efter en stund gick vi barn ut och bada bad tunna medan dom vuxna satt och prata men då efter ett tag så gick vi in och såg film och dom vuxna fick gå ut och bada. Men när dom vuxna hade badat klart så kom dom in och fortsatte se filmen med oss men då där vid kl:02.00 så var de slut och då for dom hem, Så jag gick väll isäng ca kl:02.30 :) Så jag tkr väll att vi hade en rätt bra midsommar! :)

Förrätten!

Efterrätten!

Sry! De vart inga fler bilder..  Men ska försöka fota så mycket som möjligt i sommar iaf ;) Men nu vet ni iaf hur min midsommar var även om ni inte fick se så mycket bilder ifrån den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0