♥♥Tjejkväll hos mig♥♥

Hejsan! Nu tänckte jag berätta lite om tjejkvällen och övernattningen hos mig eftersom att jag inte har hunnit göra det tidigare... 
När alla hade kommit (i fredags) så satt vi typ bara o prata först en stund men sen efter en stund så fick alla som en välkomms drink (pommac) och sen började vi ficksa i årdning madrasserna och vem som skulle sova vart (alla sovde i tv rummet) Och det blev lite trångt men alla fick då plats (vi var 6 stycken som skulle sova i ett rum). Sen när vi hade fixat klart det så började vi laga mat det blev tacos och sen när det var klart så började vi äta och det var gött, Och man blev väldigt mätt!! Och sen så gick vi för att bädda till med täcke och sånt medans maten fick smälta lite tills vi skulle äta efter rätt som var cheesecake med citron smak den var också gött!! När vi hade ätit så var klocan typ nått vid 21.15 mins inte riktigt och då när vi hade ätit klart så gick vi in i tv rummet för att se en film som hette "Grwon ups" Men efter bara en stund så somnade Wilma Men sovde typ bara 5min (Ja, Man märker ju att hon är en riktig sömntuta, Inte som jag i alla fall ;p Jag är ju alldeles tvärtom!) Men när vi hade sett klart filmen så gjorde vi oss i årdning för att bada bad tunna och det var riktigt varmt i bad tunnan så det gick nästan inte att kliva i den men när man väl hade klivit i så gick det ganska bra, men det brände på kroppen ibland. Och när vi hade suttit där ett tag så gick några o snöbada och sprang i snön, där jag var en av dom, och det var kul men KALLT!! Och vi badade typ halv 2, Men efter det så gick vi in och tog på oss pyamas och och såg vi en film som heter "The last song" och under den filmen så somnade typ alla men jag och Emilia han se "The last song", "Remember me" och En bit på "Mamma mia". Men när vi började se "Mamma mia" så vaknade Wilma till och då var klockan 05.23 Och vi hade inte sovit någonting, Men vid 05.50 så börja vi inse att klockan faktist var ganska mycket så då så såmnade vi med. Wilma, Bettan, Emilia och stina sov till ca kl:08.45 och vid ca kl:09.30 så börja dom vara vakna helt så då ville dom busa lite med mig ;p så då gick dom och vred upp ventilen på min uppblåsbara medrass så det for ut luft, Och efter bara en liten stund så vaknade Felicia också, Men efter en liten stund när dom hade hullit på att busa med mig så vaknade jag av att jag hörde att det for ut luft ur min madrass och att Wilma sprang till sin madrass och av att alla började skratta, Och då var jag inte så glad för att dom hade hett ut luft ur madrassen så jag vaknade (men kul var det ändå) Ja och sen så fikade vi frukost och sen plockade vi ihop där vi hade sovit och när det var klart så spelade vi ett spel som heter "med andra ord" och det var roligt. Och lite senar vid typ kvart över 1 så åt vi lunch och sen började alla typ fara hem en efter en. Det har varit jätte kul och roligt tycker jag.

Och såhär såg det bland annat ut när jag var liten ;)


Och om ni kollar in bildspelet så ser ni hur det ser nu för tiden i alla fall. ;)
 

Skillnad va!?

Puss o Stora bamse Kramar //Mickis<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0